poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Stosikowo :) #2

Siemka moi drodzy ! :D 

Mimo że czasu mi nieco brakuje, to wcale się tym nie przejmuję :D 

No a i książek do czytania też przybywa - również ebooków. A że ja, nigdy stosików nie dodaję (zwykle dopiero gdy przeczytam jedną książkę pojawia się druga), to dziś chciałam zrobić coś odmiennego. Nie wiem jak wy dodajecie zdjęcia stosików - czy już tych przeczytanych (czyli np. teraz dodacie z marca), czy też już macie stosiki na kwiecień. Nie mam pojęcia. Więc ja, nie stosując się do waszych metod, dodam sobie na początku miesiąca, a co mi tam. 

No więc już nie przeciągając:


Od dołu:
 Africanus. Syn konsula Satntiago Posteguillo - od wydawnictwa Esprit, właśnie czytam, niedługo recenzja;
Merlin. Księga pierwsza. Nieznane Lata T. A. Barron od wydawnictwa G+J, z którym niedawno nawiązałam współpracę, a książki jestem bardzo ciekawa;
Jak z bankruta stać się milionerem Dr. Wojciech Chmielewski - od wydawnictwa Studio astropsychologii, sama nie jestem aż tak ciekawa, ale moja mama(nie nie jest bankrutem :D zajmuje się handlem) już się cieszy widząc tą książkę :) 
Jak odczytać przyszłość z kart klasycznych Manuela Olszewska, Angelika Lenartowicz (karty do wycięcia)- j.w
Karty Archanioła Michała Dr Doreen Virtue - j.w, jestem bardzo ciekawa, same karty ślicznie się prezentują, a mini podręcznik dołączony ;)

No więc już znacie zajęcie na najbliższe wolne chwile. Mam nadzieję że się podobało :)  

A tak w ogóle to mi się coś przypomniało: 

Czy tą piosenkę ktoś jeszcze pamięta? :D (hit jakiejś tam wycieczki w podstawówce - co jak co, ale gust to mieliśmy xD)





21 komentarzy:

  1. teraz na blogach pełno tych stosików. Też muszę się o jakiś postarać . Miłego czytania życzę .

    OdpowiedzUsuń
  2. No stosik bardzo fajny ;)) A co do tej piosenki to nigdy jej nie słyszałam.. ;P Ale fajna jest. hehe ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny stosik, życzę przyjemnego czytania, Africanus jest bardzo fajny, właśnie piszę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na nią z niecierpliwością - ja sama nie wiem kiedy dokończę, jak nie nauka, to świąteczno-wiosenne porządki, ehh.
      ;)

      Usuń
  4. coś ostatnio za bardzo lubię słowo fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sosik. :) Miłego czytania życzę! Bardzo ciekawa jestem Twojej opinii na temat "Africanusa". Mam na niego chrapkę, ale nie jestem do końca przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że im dalej, tym ciekawszy :)

      Usuń
  6. Akurat ten stosik nie do końca w moim guście. Ja też nie często dodaję zdjęcia stosików, nie mam na to reguły, przedstawiam je wówczas gdy takowy stosik książek, których jeszcze nie przeczytałam, mi się uzbiera ;). Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :)O żadnej książce nie słyszałam oprucz "Africanus. Syn konsula".Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny stosik. Nie czytałam, żądnej z tych książek, ale mam ochotę na Syna konsula.;D Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Afrinausa chętnie bym przeczytała, bo słyszałam na jego temat pozytywne opinie, a Merlina także jestem ciekawa ;) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też będzie raczej pozytywna :)
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  10. "Africanus" od wydawnictwa leży na półce i czeka na przeczytanie, wezmę się za niego, gdy skończę czytać "Utracone dzieciństwo", czyli prawdopodobnie jutro :) Czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję tej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chociaż stosik nie bardzo m moim guście, to czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy stosik. Merlina mam już za sobą i gorąco polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja bym chętnie przeczytała "Merlina"... :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze wiele dla mnie znaczą - dlatego pozostaw po sobie ślad, proszę :)