czwartek, 4 kwietnia 2013

"Fiszkoteka"




Fiszkujmy :)








Dziś przedstawiam wam recenzję nie książki, jak to zwykle bywa, lecz Fiszkoteki, czyli waszego miejsca w internecie. Miejsca gdzie możecie tworzyć swoje fiszki, i z nich korzystać. Ale to nie tylko to; lecz zacznijmy nieco od innej strony.

Chyba każdy z nas miał lub ma styczność z językiem obcym. W dzisiejszych czasach znajomość innych języków niż nasz ojczysty, to nie tylko prestiż i większe możliwości, ale też konieczność. Tylko czasem możemy znaleźć oferty pracy, gdzie nie jest wymagany język obcy, a i w szkołach uczą nas już ich od małego. Jednakże jak dobrze wiemy, szkolne metody nie zawsze przypadają nam do gustu - w sumie jest to rzadkością. Dlatego też coraz więcej osób ma coraz większe wymagania: tworzone są kursy on-line, otwierane są coraz to nowe szkoły językowe, poznajemy to coraz nowsze metody. Tymczasem ja pragnę zachęcić was do zapewne znanej wam już metody tworzenia fiszek.
Przygotowanie do matury.
Tu: różne sposoby sprawdzania wiedzy.
Otóż Fiszkoteka, to platforma internetowa, na której naszym pierwszym ruchem powinno być zalogowanie się. Gdy już to zrobimy, możemy zapoznawać się z wszystkimi funkcjami jakie portal nam proponuje. Już w momencie gdy się zalogujemy, a nie wykupimy kursów, możemy tworzyć swoje zestawy fiszek. Ów fiszki można tworzyć w różnych kombinacjach językowych. Następnie, z pozycji platformy możemy je wydrukować, lub np. pobrać w formacie mp3, tak abyśmy mogli ich słuchać w drodze do pracy, szkoły, w autobusie, czy gdziekolwiek indziej. Ja sama obawiałam się jak to będzie z wymową. Ale nie martwcie się - jeśli odpowiednio wybierzecie język, lektor mówi bardzo poprawnie.

Przygotowanie do matury. Tu: opisanie obrazka.
Ale nie wszyscy są tacy zawzięci: inni zamiast uczyć się wolą gry... I tu Fiszkoteka również wyszła naprzeciw odbiorcom: czemu by nie pograć w memory? :-)

Oczywiście, niektóre funkcje dotyczą tylko użytkowników którzy wykupią dostęp, ale żeby się bliżej z tym zapoznać, odsyłam na stronę. Sami sprawdźcie co możecie robić :)


Oczywiście, Fiszkoteka to nie tylko platforma do nauki języków. Znajdziecie tam zestawy z historii, matematyki, biologii czy geografii - czyli wszystko czego szukacie :)

Serdecznie zachęcam do wypróbowania Fiszkoteki :) Mi przypadła do gustu; szczególnie lubię uczyć się niemieckich słówek :)

Za możliwość zapoznania się z Fiszkoteką, serdecznie dziękuję pani Ewie Wzrok!



13 komentarzy:

  1. Brzmi interesująco, zaraz wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by coś takiego mogło pomóc - ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa strona :) Może pomoże mi w maturze z historii ;D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna strona, też polecam. Sama korzystałam i czasem jeszcze korzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie ;) Ja też staram się właśnie ustalić swój codzienny trening :)

      Usuń
  5. O, super, mam dużo fiszek, ale takie online też by się przydały :) Ciekawe, że są tu też zestawy do innych przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fiszki, ale chyba bardziej te papierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już mowa o fiszkach, nauce języka angielskiego to polecam Wam serdecznie szkołę https://lincoln.edu.pl/ Wydaje mi się, że mają ofertę godną zainteresowania i że warto skorzystać sobie z ich usług. Mają też świetne opinie w sieci, co świadczy o tym, że jest wiele chętnych osób, które chcą w tej szkole się uczyć. Możecie zdecydować się na naukę w Krakowie lub w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze wiele dla mnie znaczą - dlatego pozostaw po sobie ślad, proszę :)